Každou sezonu fanoušci Sparty na sociálních sítích vidí slogan pro každou sezonu nebo její část. Výjimkou nebude ani sezona 2019/2020. Ke všem již uplynulým sloganům se vyjádřili jejich tvůrci Beni Simitči a PR manažer Tomáš Bena.
Jak vznikl #aždokonce?
Beni Simitči: „Musím říct, že všechny tři hashtagy jsme vymýšleli spolu s „mágem“ Tomášem Benou, se kterými jsme obrovští fanoušci na věci ohledně Avengers a komiksových filmů celkově, někdy právě z těchto témat vycházíme. První sezona se nemohla jmenovat jinak, než „Až do konce“, protože po tom, co se stalo v prvním kole, když jsme přišli o předsedu pana Větrovského a zůstali na všechno sami, tak jsme si řekli, že půjdeme ve všem až do konce a využijeme maximum toho, co budeme moct využít. A vzhledem k tomu, jak první sezona dopadla, když jsme hráli finále v lize a poháru, tak můžeme říct, že jsme hráli až do konce.
Co v loňské sezoně #zakaždoucenu, ten vznikl až v play-off?
„Celá věc okolo tohohle vznikla později, tuším, že po domácím zápase proti Chrudimi, kdy jsme vyhráli a já „obětoval“ českou čtyřku na obranou fázi nejsilnější čtyřky soupeře. Hned po zápase mi Bena řekl: „Pojďme z toho udělat kampaň pro zbytek sezony, co třeba #zakaždoucenu.“ Bylo to v době, kdy všichni řešili nové Avengers, kde to bylo v jedné scéně a my se shodli, že to určitě musíme použít. No jo, jenže „někteří“ lidé z futsalu si z to převrátili proti nám, že jsme vyhráli ligu „za každou cenu“. Nám to ale bylo jedno, co si oni o tom mysleli a co komentovali, Sparta se v loňské sezoně stala mistrem ligy nejčestnějším a nejzaslouženějším způsobem. O výsledcích, kterých jsme loni dosáhli nemusím psát a o gólech a rekordech už vůbec!
V nové sezoně budete pracovat se sloganem #společněprotivšem, jak to vzniklo?
„Abych pravdu řekl, já měl jiné nápady a daleko „pálivější“, než tohle, ale musel jsem ustoupit před Tomášem, který mě v tomhle trochu ukočíroval. Je to ideální pro ty, kteří to budou chtít pochopit špatně! Ale ve skutečnosti to je o tom, že každý tým bude chtít náš skalp jak v lize, tak v poháru a pak i v Lize Mistrů, což my jako Sparta nedovolíme a společně i s fanoušky se na to musíme nachystat. Bez nich bychom dnes nebyli tam, kde jsme. Je to opět čistě sportovní výraz, nic víc, nic míň.
Tomáš Bena: „Všechny tři definice vznikly na základě každé sezony a momentálních trendů, myslím si, že jsme to vybalancovali velmi dobře a vždy jsme se trefili. Letos celá kampaň vznikla už před sezonou, což je trochu jiné oproti dvěma uplynulým sezonám, ale věřím, že s větším množstvím času na práci dokážeme využít její celý potenciál. Za sebe můžu říct, že fanoušci se mají na co těšit, protože nezůstaneme jen u hashtagu na sociálních sítích, protože fanoušci Sparty jsou obrovským pilířem týmu a chceme s nimi více pracovat.“